Cumartesi, Ekim 24, 2009

Tadına bakmayacaktım sadece koklayacaktım.

Alnımın ortasında orta boyutlu ve bir o kadarda aptal sivilce var.Salak.


Bugün babamın deyişiyle cümbüş bizlerin deyişi ile gitar kursum vardı.Tuğçeyle ikimiz bir saatliğine gidiyoruz.Kaç seneden beri gidiyorum da herneyse konumuz kaç seneden beri gittiğim değildi sonra işte geçen senede ilk çaldığım şarkıyı bu sene ilk çaldığım şarkıyla aynı ikinci şarkıda öyle çıkışta fotoğraf çekicektik getirmedim makineyi çünkü yağmur yağıyordu.Ne alaka diye sorma öyle işte.

Yarın okul var.Geometri coğrafya biyoloji dersler.:z
Bizim biyolojici kendi kendine bazen geçelim uğurcum diyor ders anlatırken ama adı ayhan.Bazen beni kaldırıyor naber ege nasılsın diyor sağolun hocam siz nasılsınız diyorum
adam çok içli bir şekilde ooff off nasıl olayım be egecim hayat işte bilirsin senin ki kadar iyi değil eeee susunda daha derse başlıyacaz diyor.Hocam hayırdır nedir derdiniz desem anlatırmı dertlerini tüm ders saatlerini alıp anlatıyormuş.Yine yazıyorum kafamdan.Geçelim egecim falan.
Kaç ay oldu sürmeyeli düzleştiriciyi saçlarıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hı?