Çarşamba, Kasım 04, 2009

Gözleri açık gidecekti oluğm.

Sabahın 5'inde su sesiyle uyandım.Su sesiyle uyanılır mı demeyin uyandım.Böyle bir baktım.Akvaryumum kırılmış balıklarım yok içinde
hı dedim böyle noluyor lan dedim yataktan çıktım baktım Bayezit yatıyor yerden aldım sonra akvaryumumusu şeyin içinde çok az su kalmış idi içine attım ama hayvan hareket etmiyor Turgut ise kayıplarda uyku sersemliğiyle bir bardak su aldım sonra attım Bayeziti içine sonra baktım Turgut bana bakıyor aldım attım onuda içine ikisininde gözleri açık gidecekti.Yok yok ölmedi.sonra içerden tas aldım onun içine koydum.Lanet olsun seni pislik.Sabahın 5inde bunları yaşadım daha ne olsun.Sonra uyudum uyandım kalktım Biyoloji çalıştım.Substrat düzeyindeki tüm fosforilasyonlarda çıkan hertürlü ATP'ye lanet yağdırdım.Çanta mı topladım.Gittim okula.
BayeziTurgutşarkıbilemyazarımonlaralen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hı?