Pazar, Kasım 22, 2009

Mesela

Ne kadar salak günler geçiriyorum.Salak derken boş yani hep aynı.Evden çık okula okuldan çık eve.Evden çık dershaneye dershaneden çık eve.Tabi dolmuşlara kadar yürürken ki insanlar hariç-onların bazıları çok komik oluyor-İncık cıncık satan amcayla her cumartesi pazar muhabbetlerimiz mesela-öyle.Bir tarafı güzel aslında yağmur yağarken atkımın sırılsıklam uçları dizlerimi ıslatırken Travis:one night'ı mırıldanmak ama durağa geldiğinde tuvalet kuyruğu gibi bir kuyrukta beklemek kötü 2 adım ileri bir adım geri mehter takımı gibi hareket ederken ellerin donuyor ve bazen 15 dakikayı geçiyor dolmuşu bekleme süren.
İŞTE BEN BAZEN BUNLARI ÇEKİYORUM.güzel ama.Dolmuşta kitap okumak geliyor içimden
1 çoğu zaman müslüm gürses vs. kro şarkılar çalıyor
2 midemin bulandığını farkederek
müzik dinliyorum.
sonra
+durakda bırakır mısınız?
-yukarda?
+hayır durakta
bu muhabbettende çok sıkıldım ayrıca ben.
tamam genç görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hı?