Cuma, Ocak 08, 2010

otoyol.

bugün maçım vardı
kaç kaç yenildiğimizi söylemiyeceğim fazla böyle yok ya neyse
bizim maçımızdan öncede işte seltiksli boy'un maçı vardı
tepkisiz yahu o çocuk gerçekten
basket atıyor tüm takım bağırıyorlar angır gibi ,alkışlıyorlar falan
o sadece bakıyor
faul yapıyor herkes yine böyle hayvani bağırıyor o yine duruyor
maçı kazanıyorlar
2-3 saniye geçiyor
oha laann umuuğğtt göğüslerini çarpıştırıyor
sonra giyindiler falan filan ama hoş idi
sonra yenilgimizin üzerine luna parka gittik
gondola bindik falan
midem fena hınzırca bulandı
8-9 yaşlarında ki çocuk hayatımda hiç duymadığım küfürler etti
önümüzdeki kadınlar besmele çeke çeke bir hal oldular
sonra indik
ben sivil okula gittim
öğretmen geliyooğ diye bağırdı değişik kız
benim bilinçsizce dediğim şey şu
" neyyy öğretmenmi geliyoo ama benim çoraplarım karelii"
nediyorum ben ya dedim
farketmedi neyseki kimse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hı?