Pazar, Şubat 07, 2010

muavin bey bir kilo kan alabilir miyim? esmer olsun.

hani annemler gün yapıyorlarya işte onlardan nefret ediyorum ben.
öpüyorum onları hep aynı sorular aynı tepkiler aynı muhabbetler falan
ve ben hep evden kaçmak istiyorum - şuanda olduğu gibi -
yemek yiyecem ne güzel falan diye sevinemiyorumda ayrıca
şu varolmasından hiç hoşnut olmadığım kilolarımı yoketme çabalarındayım.
öyle yani.




yarın okul açılıyor buna ne diyeceksin bilog ?
stres,onu geçtim fizik,haftada 4 saat fiziğe çıkabilirmiş gerçi ne fayda eder o adam düzgün birşey öğretmeyip kazık kelimesi bile yanında kolay anlamına bürünecek sorular hazırlayacak sonra tüm sınıf 50 den aşağı alacak.fiziğimiz yine topluca -1 azınlıkta olsa bile- 1ve 2 gelecek sonra o adamın sonunu getireceğiz
bu yani.
anlattığım sadece benim düşüncelerim değil o adam kimin dersine giriyorsa herkes bunu düşünüyor.
okulumuda hiç sevmiyorum ayrıca ben.
tüm suç benim o yüzden sesimide çıkaramıyorum.
okuduğunuz üzere nefretlerimi anlatarak geçicek şu son iki senede.
sonra ver elini İzmir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hı?